Weekly goal

Publicerad 2014-04-29 15:40:45 i Allmänt, Weekly goals,

Sandra
 Last spring, out for a walk
 
Vi glömde bort oss lite med veckans mål! har inte hunnit pratat med Magdalena än så i veckan smygbestämmer jag helt själv!
 
I veckan vill jag koppla ned mig en timma per dag. Då menar jag ägna en timma åt något annat än instragram/bloggar/facebook (Hehe glöm inte bort att kolla vår Instagram ändå... ;) ). Men att helt enkelt göra något annat. Gå en promenad, träna en extra timma, ät middag med familj eller vänner utan att peta på telefonen eller ha en spatimme. Själv spelade jag kort med min bror igår och idag ska jag baka med mamma. Fokusera på dig själv och ha lite tysta tankar för en timme, något som idag ofta glöms bort.
 
//
 

We a little bit about this week's goal! I havn´t spoken with Magdalena yet, but we're already late so I'll decide all by myself!

This week I want to disconnect us an hour a day. By that I mean spend an hour at anything other than instragram/ bogs / facebook (hehe do not forget to check out our Instagram anyway ...;)). But simply doing something else. Go for a walk, work out an extra hour, eat dinner with family or friends without poking on the phone or have a spa hour. I was playing cards with my brother yesterday and today I'm gping to bake a cake with my mom. Focus on yourself and have some quiet thoughts for an hour, something that is often forgotten in today's society.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela