Nothing worth having comes easy

Publicerad 2014-08-02 15:29:09 i Allmänt,

Magdalena
 
Den här sommaren har inte bestått i nånting annat än jobb för mig, och nog för att jag faktiskt tycker om att jobba så har det varit sämst av den enkla anledningen att jag inte alls har haft tid till träningen på det sättet som jag velat. Visst, jag har kört alla passen som planerat, men kan nog räkna på en hand hur måmga av dom jag kunnat köra med laget. Det är inte alls samma känsla att slita på själv som att ha hela laget tillsammans som peppar varandra.
När träningen egentligen är ett heltidsjobb är det svårt att få ihop det med ett till heltidsjobb. Men räkningarna måste betalas de också tyvärr, jag hoppas bara att det i framtiden går att få ihop bättre. 
 
Men för att avsluta en kass sommar och börja en underbar termin på bästa sätt så är 10 dagars träningsläger i Kroatien perfekt! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela