To be a champion

Publicerad 2014-12-04 18:30:49 i Allmänt,

INATT GJORDE HON DET! världens bästa ELIN JOHANSSON tog sitt andra guld i grand prix finalen och klättrade upp på FÖRSTA plats I HELA VÄRLDEN. 
 
Det är helt sjukt hur det kan vara en människa som jag träffar dagligen. En människa som jag garvar brallerna av mig då och då. En människa som är en av de klokaste jag vet, och en som jag kan prata med allt om. En människa som är så otroligt jordnära med blicken mot stjärnorna. Min förebild. Hon har gått igenom det mesta och klarat allt för att nu få belöningen. Så värd det.
 
och nu är hon BÄST I VÄRLDEN.
Den känslan.
 
Jag älskar dig ♥

"Standing in the hall of fame
And the world's gonna know your name
Cause you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name
And you'll be on the walls of the hall of fame"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela