The most common way people give up their power is by thinking they don't have any

Publicerad 2014-11-17 16:55:06 i Allmänt,

Sandra
 
Idag hittar jag energi i en nästan ledig måndag, häng med tvillingbrodern, prat över diverse sociala medier med fina lagkamrater som fortfarande är bortresta, städning och småplock, god mat, sång och handikappad dans när jag vart hemma själv, kaffe med mamma, överkroppsrehab, träning för både små barn och team Elite/mellankamparna. Suger ut och i mig all glädje jag kan hitta och konstaterar att livet går vidare, även om förmiddagen ägnades åt att vara förbannad på svensk sjukvård medan jag ringde (utan att överdriva) 15 samtal och nästan skrika i telefonen av frustration. Men det är över nu. Andas. Fokus på allt det fina och detta blev en helt okej måndag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela