I love our life.

Publicerad 2014-08-02 15:25:01 i Allmänt,

Sandra

kom precis från stranden. Blev bara en timme idag men ryggen pallade inte mer då jag fortfarande har problem med att ligga på rygg för länge och liknande. Idag körde laget 40 min kondition imorse medan jag körde mim rehab. Precis innan lunch brände jag av rehabpass två för dagen och som träningskompis hade jag min saknade Magdalena som också körde sina rehabövningar. Längesen jag umgicks med den där och har saknat den människan nå så jääävulst. 
 
Ikväll är det taekwondo för de andra och rehab nummer tre för mig. Taggad som få och hög på
De flesta av tjejerna ur laget. Jag tycker om er jättemassor ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela