no one said it would be easy.

Publicerad 2014-08-12 13:17:51 i Allmänt,

Sandra
 
Hej igen! Har precis parkerat mig på Arlanda för att vänta på flyget hem. Trött och sliten men imorgon är jag på banan igen!
 
Igår när jag skulle skiljas från laget då de tog minibussen hem och jag skulle stanna i Stockholm över natten så kom inte min väska. Kände mig trött, övergiven och less på livet eftersom jag skulle stanna själv och allt kändes vara jobbigt redan. Jag fick låna ihop lite saker från fina lagkompisar (som fick sina väskor) och efter lite mat, prat med fina människor och framförallt sömn var inte livet allt för dåligt imorse när väckaren ringde , egentligen alldeles för tidigt.
 
Klockan 8 infann jag mig på sophiahemmet för att visa upp mitt arbete de senaste 12 dagarna samt ultraljuds/stabilisering/akupunkturs-behandling. Drygt 25 pass hade gett utdelning och äntligen får jag ta ett litet step upp!
2 övningar ska jag göra 2 gånger per dag och sedan har jag fått ett lite "tyngre" program som ska genomföras varje dag. Lätt den första tiden och sedan fler repetitioner/set.  Det som känns bra och det kroppen klarar av utan att allt ska gå för sakta.
Är tokladdad och ska se till att det inte kan bli annat än bra när jag ska återvända i mitten/slutet av september! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela