The secret of change is to focus all of your energy, not on fighting the old, but on building the new.

Publicerad 2014-12-30 22:57:00 i Allmänt,

Sandra
Jag är bra på att prata. Gärna jättelänge, om allt möjligt och hela tiden...
 
SÅLÄNGE det inte gör för ont i lillhjärtat.
Jag skulle egentligen kunna skriva 10 000 rader om året som vart, men det når bara till detta innan det blir blankt:
 
Jag har aldrig vart med om något värre men jag har hellre aldrig dansat så mycket i spöregnet. 
 
 
Tack till alla som har älskat och trott på mig när jag inte vart de minsta värd det, de som har lyssnat på 1000-tals ord av ilska, sorg eller frustration och tack också för att ni skrattat med mig, för oh lord vad vi har skrattat. Jag älskar er ♥
 
Tack för mig,  2015 ska bli så mycket bättre.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela