Sorround yourself with beautiful people and not even the worst can break you.

Publicerad 2014-05-22 21:31:11 i Allmänt, Motivation, Training,

Är helt mentalt utmattad efter dagen. 4 timmar matteprov, stanhäng, barnträning och sist men inte minst: sjukgymnast tid. Det sista var det absolut tyngsta. Någon var och drog i mattan under fötterna då det bestämdes att detta med rehab kanske inte var grejen. I början av nästa vecka skulle min sjukgymnast ringa upp mig, då han fram tills dess skulle försöka dra i trådar för att hitta rätt slags person.
 
Då rehaben har varit ett "wildcard" i avsaknad av fler skott i pistolen så borde jag inte vara förvånad. Det var en gissning att ens sätta igång och det fungerade tydligen inte som vi ville. Smärta efter träning och smärta efter behandling ledde helt enkelt till detta. Jag blev ledsen och besviken så jag gjorde det enda rätta när jag klev utanför dörren: ringde upp  världens finaste Magdalena och hips vips låg vi på bryggan och titta upp bland molnen och insåg att livet går vidare i alla fall. Jag har ju sagt att jag ska vinna, och då ska jag det också.
Att man stöter på hinder på vägen är en del i spelet, och också därför vinsten blir så fin.
Så ett tack till Magdalena för att hon är ett berg när jag själv känner mig som en dal ♥
 

//

I'm completely mentally exhausted after this day. 4 hour's of math test , a trip between the stores, training for the kids , and last but not least: the physiotherapist time . The last one was the heaviest . Someone was and tried to pull the rug from under my feet when it was determined that this rehab was perhaps not the thing for me and my back. Early next week , my physical therapist is going to call me. During that time, he's going to try to pull the threads to find the right kind of person to solve this injury.

As the rehab has been a " wild card " in the absence of more shots in the gun I shouldn't be surprised. It was a guess to even get started and it didn't worked out like we wanted . Pain after exercise and pain after treatment led simply to this . I became sad and disappointed so I did the right thing when I stepped outside the door : called the world's best Magdalena and hips swish we lay on the bridge and look up in the clouds and realized that life goes on anyway. I 've said that I'll win, and I for sure stand by that.
Encountering obstacles along the way is part of the game, and that's why the profits will be so great.
So a big thank you to Magdalena for being a mountain for me when I myself feel like a valley♥

(I miss this beauty to the left!)

 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-05-24 20:39:10

Miss you toooo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela