Teammates ★

Publicerad 2014-05-10 09:45:00 i Allmänt, Taekwondo,

Sandra
 
                                
 
 
Att känna varandra utan och innan. Att inte göra något men ändå trivas. Att veta att jag får vara jag. Att sparka så hårt jag kan på er. Att få skratta med er. Att få gråta med er. Att få uppleva världen med er. Internskämt. När era vinster är mina vinster och förluster likaså. A2or. Luftvägsklamydia. Alla våra myskvällar. Basta. Att vakna mitt i natten och knacka er på axeln för ni snackar något så förbannat. Soffhäng innan och efter träning. Fula snapchats. Att smaka er mat. Så spridda åldrar utan att det spelar roll. Äta-sova-träna livet på träningsläger. Att både ge och få tips. Diskussioner. När vi åker bil och jag lutar huvudet mot någons axel. Att varje dag få se er utveckling.Att få le med er. Alla kommentarer. Gävle är random but we love it. Lightsparras med er. Stöttande sms. Ugli Inglich. Att veta att ni alltid har de bästa råden om allt möjligt. När vi kör vilse. Vår gemensamma kärlek till mat. 06.30 varje torsdag. Så lika men ändå så olika.
 
För att ni är många men ändå är varenda en så förjälva viktiga. Ni gör mitt liv så många gånger bättre att jag inte kan räkna. Jag älskar er ♥
 
//
 

To know each other inside out. To do nothing but still enjoy every second. Knowing that I get to be myself. To kick as hard as I can on you. To laugh with you. To cry with you. To experience the world with you. Interal Jokes. When your win are my wins and losses equally . A2´s . Respiratory Chlamydia . All of our cozy nights. Saunas . Waking up in the middle of the night and tap you on the shoulder because you 're snoring. To sit in the sofa before and after training. Ugly snapchats . To taste your food. So scattered ages but without matters . Eat - sleep - train life in training camps. To both give and receive tips . Discussions . When we're driving, and I'm leaning my head against someone's shoulder . That every day to see you development. To get smile with you. All of our comments . Gävle is random but we love it. To do lightsparring with you. Supporting texts. Ugli Inglich . To know that you always have the best advice on everything possible problem. When we get lost. Our common love for food. 06:30 every Thursday. So similar, yet so different .

Because all of you' are so many but yet every single one is so damn important. You make my life so many times better that I can count . I love you ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela