The way we spend our time define us who we are

Publicerad 2014-10-14 16:47:03 i Allmänt,

Måndag: Taekwondogymnasielektion, taekwondoteorilektion rehab, skola, hålla träning, titta på träning
Tisdag: rehab, skola
Onsdag: skola, rehab, hålla träning, titta på träning
Torsdag: Taekwondogymnasielektion, skola, rehab, titta på träning
Fredag: skola, rehab
Lördag: hålla träning, titta på träning
Söndag: titta på träning

Jag tittar på träningar ca 7 pass i veckan, ibland fler.
Jag rehabar 5 dagar i veckan.
Jag  håller träning 3 dagar i veckan.
Sen går jag ju i skolan 5 dagar i veckan, men det räknas inte haha.
 
Tänkte bara berätta vilken superwoman jag är, behövde nämligen påminna mig själv. Snart tillbaka. Då byts alla de tyngre "titta på..." till den sanna lyckan:"Taekwondoträning"! Efter 7 månader är jag så EXTREMT JÄVLA LESS....Men ändå så är det lätt höjdpunkten på mina dagar nu för tiden. Jag längtar ärligt till varje träning fortfarande. 
typ alla rehab byts till "Fysträning", dock oftast med annan location. 3 pass i veckan med duktiga barn står kvar, tackar för det, men skolan försvinner tyvärr inte... Aja, det viktigaste är just den första ändrigen. TAEKWONDOTRÄNING. Gosh I love det. 
 
Vet inte riktigt målet med detta inlägg, jag som faktiskt brukar ha en viss målsättning med dem, men skrev bara. Som ni ser på tisdagar så är jag "ledig". Mystidag ♥
 
KraAaaAAAaaaAAaAAaaAaam 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela