I’m thankful for my struggle because without it I wouldn’t have stumbled across my strength.”

Publicerad 2014-09-28 15:07:33 i Allmänt,

 
Där vid högra kanten sitter jag. Det var ungefär 27 veckor sen jag satt mitt första pass såhär på sidan på grund av ryggfan. 27×6(taekwondopass/vecka)=162 st. Det gånger 1.5 timme styck är nästan 250 timmar. Så 25 timmar senare är det inte konstigt att det kliar i benen. Jag vill sparka.
Jag vet att jag lovade mig själv att sluta räkna men det går liksom inte. 6 månader och 3 dagar. Är inte det en prestations utan dess like som jag aldrig trodde jag var kapabel till så säg till, våga säga att jag inte gör ett jävla hästjobb nowadays. 
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela