Thousands of candles can be lighted from a single candle, and the life of the single candle will not be shortened. Happiness never decreases by being shared.

Publicerad 2014-09-19 14:34:13 i Allmänt,

Fredag. Häng, god mat och mys med mina gamla godingar ikväll. Ordentligt rehabpass imorgon. Festlig och trevligheter på kvällen. Domarutbildning på söndag, längtar ärligt bara för att jag vill åka iväg med några av mina fina lagkamrater. Ledig måndag. Möte med sjukgymnast samma dag och jag hoppas på att ÄNTLIGEN få sparka lite slowmotion i luften, så att känslan sätter sig sådär härligt. Känner redan nu hur jag kommer le med varje cell från tårna till hjässan, i veckan har benen kliat sönder efter sparkar.

Ser tillbaka på förra helgen med världens största leende. Att få spendera den förmodligaste "viktigaste" födelsedagshelgen i livet med folk som jag endast tycker om var allt jag kunde önska mig. Jag fick skrattas, kramas och prata. Sånt som jag tycker om. I måndags klarade jag körkortsteorijäveln och uppkörningen närmar sig, jag är än så länge sådär bara "skön-nervös". Vill så gärna lyckas. I veckan skaffade jag mitt eget bankkort också, jisses I'm old! Fick även samma dag present av min fina kusin. Två fina tröjor och en sjal. Abopå det, TACK ALLA FINA för era presenter. Världens finaste klockor, bodylotions, parfymer, choklad, ett fotot nedan inramat, betstickset och diverse andra saker. Nu inväntar jag mormor och morfadern på någon vecka så känns allt bra. Saknar en mormorkram ♥
 
Livet i skolan rullar på, rehaben går framåt och stressen jag kände tidigare lägger sig. Är här och nu och mår bra. Vädret är varmare än någonsin och allt är på topp.Känner mig älskad och älskar mina närmsta. Skrattar varje dag, flera gånger och pratar baserat på klara tankar och virrar inte alls så mycket längre. Jag är lugn och idag är en fantastikt bra dag. 
 
Hoppas alla som läser detta inte tyckte mitt ordbajsrabblande var allt för otydligt, ofokuserat eller diffust. Ville bara få ut lite glädje efter en tung, stressig och hängig månad. Kram ♥
 
alltså inramad. Me and ma gurls. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan dem eller vårt fina center. Eller resten av vårt lag heller för den delen...
Love u ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela