Whether it's sunshine or stormy, it won't last forever.

Publicerad 2015-01-30 14:06:57 i Allmänt,

Tänker jag tillbaka på årets första månad blir huvudet tomt. Går igenom vecka för vecka och summerar till bland de sämre månaderna jag vart med om... Men sen finns det de där småsakerna som ändå nästan kämpar sig hela vägen upp. De som ändå lämnar den tomma känslan, som är bättre än vilken slags obehagskänsla som helst.
Här är mina plus, mitt i allt annat som just nu känns kaotiskt:
 
- Studentresan är bokad, och nummer två bara en månad senare men till exakt samma ställe är så färdigplanerad  att man nästan kan kalla den bokad.
- De två senaste fredagarna har inneburit fart av alla dess slag men på väldigt olika sätt. Extremt roliga, men just  ikväll känns grillkväll framför en öppen eld med tre favoriter helt rätt♥
- Skolan känns tung, men det går äntligen lite åt rätt håll igen. 
- Magdalenas pappa var uppe på en blixtvisit här i skogen. Det är sjukt hur mycket man kan tycka om en  människa man träffat så lite.
- Mitt sovrum är äntligen klart. (jo vi började i våras hehe)
- Lördagshäng med vänner där vi absolut inte gör någonting alls infinner ett lugn och trivsel i Sandrakroppen och  knoppen.
- Min mamma.
- Framtidsplaner. En vår där det händer saker är vad jag längtar efter!
- Bästisbesöken i samband med sjukgymnastbesöken är något alldeles extra. Längtar redan till nästa vecka.
- Mitt återuppfunna kärlek för apelsinjuice, alltså det låter inte mycket för världen men jag dör för det.
- Studentfirande och allt därtill börjar ta form.

Glöm aldrig att när allt känns som jobbigast så finns det alltid fina saker. Håll hårt om dem, de får dig att stå kvar när stormen dragit förbi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Sandra & Magdalena

Sandra Magdalena

Instagram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela